nl
X

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

EV-Box laadpaal
Op deze pagina vindt u diverse EV-Box Homeline laadpalen. Tevens worden hier de verschillen met de EV-Box businessline laadpalen toegelicht en de verschillen tussen Homeline laadpalen onderling.

Selecteer uit onderstaande producten de gewenste laadpaal.
 




Bezig met laden...

HomeLine en BusinessLine

De EV-Box Homeline is een uiterst makkelijk, veilig en snel systeem geschikt voor thuisgebruik. De EV-Box businessline is ingericht op bedrijfsmatig gebruik en kan makkelijk in de huisstijl van uw bedrijf uitgevoerd worden. Alle laadpalen zijn beschikbaar in uiteenlopende energievermogens en uitvoeringen. Op zoek naar een ander type laadpaal? Kijk dan op onze laadpaal pagina om de andere mogelijkheden te bekijken.

 

Mogelijkheden EV-box HomeLine

De HomeLine uitvoering is opgesplitst in de HomeLine standaard en de HomeLine Autostart. Hieronder staan de mogelijkheden en beperkingen van de twee verschillende types.

HomeLine:
 
Mogelijkheden Beperking
 Online inzicht in verbruik  Geen plug and play
 Ledring dimbaar of via tijdschakeling  Altijd pasje nodig voor gebruik
 Verrekenen verbruik  
 Keuze uit drie abbonementen  
 kWh meter (MID)  
 GPS/GSM/GPRS controller + simkaart  
RIFD reader  

HomeLine Autostart:
 
Mogelijkheden Beperking
 Geen pasje nodig  Abonnement mogelijk
 Plug and play  KWh meter
   RFID meter
   GPS/GSM simkaart
   Exploiteren niet mogelijk
   Online verbruiksmonitor
 

Voordelen EV-box HomeLine

  • Veilig en verantwoord laden
  • Sneller laden dan een reguliere wandcontactdoos
  • Groot aanbod en diverse uitvoeringen en modellen
  • Montage aan muur en paal mogelijk
  • Slagvaste en brandveilige behuizing
  • Minimaal onderhoud nodig
  • CE-certificatie


Veel gestelde vragen EV-box HomeLine

Q: Kan ik mijn laadpaal zelf monteren en installeren?
A: Het is verstandig om uw laadpaal te laten installeren door een gecertificeerd installatiebedrijf. Een installateur kan meteen beoordelen of uw installatie geschikt is voor aansluiting of dat er eventueel nog componenten moeten worden toegevoegd in uw meterkast
 
Q: Gaat mijn stroomrekening omhoog als ik een laadpaal gebruik?
A: Ja, een elektrische auto verbruikt bij een afstand van 15.000 kilometer per jaar ongeveer 3000 kW. U kunt ’s nachts laden om de stroomprijs te drukken.
 
Q: Heeft mijn laadpaal onderhoud nodig?
A: Vrijwel niet, omdat de laadpalen modulair zijn gebouwd, is het makkelijk een onderdeel te vervangen. Tevens zijn EV-box laadpalen voorzien van een online verbinding, waardoor er probleemoplossing op afstand mogelijk is.
 
Q: Wat heb ik aan een laadpas?
A: Met een laadpas heeft u toegang tot openbare laadpalen. Wanneer de optie ‘interoperabiliteit’ geactiveerd is, kunt u ook terecht bij laadpalen van andere aanbieders dan EV-Box.
 
Q: Hoe kom ik aan een laadpas?
A: Wanneer u een HomeLine laadpaal bestelt, wordt er een laadpas meegeleverd. Deze kunt u activeren op de Website van EV-box.
 
Let op: Homeline Autostart maakt GEEN gebruik van een laadpas, deze wordt dus ook niet meegeleverd.

Q: Wat zijn de kosten laden wanneer ik bij een openbare laadpaal ga laden?
A: Als u een EV-Box laadpas gebruikt, zijn de kosten gebaseerd op het kWh-verbruik van uw auto. De verrekening van laadsessies vindt automatisch plaats. Als de laadpaal kostenloos wordt aangeboden zullen er uiteraard geen kosten worden doorberekend.
 
Q: Kan ik in het buitenland laden?
A: Als de optie ‘interoperabiliteit’ is geactiveerd, is het mogelijk uw elektrische auto in het buitenland op te laden. Interoperabiliteit kost €3,75 per maand en activatie is voor rekening van EV-Box
 
 
Heeft u nog vragen over EV-Box laadoplossingen of over een ander onderwerp? Neem dan contact met ons op via nummer 053 203 00 59, stuur een emal naar Info@laadpaal24.nl of stel uw vraag in het chatvenster rechtsonder in het scherm.